Telefonijos sistemos

VoiceCollect

 

  Tai profesionali balso įrašymo sistema , kuri gali įrašyti pokalbius iš įvairių šaltinių: telefonų linijų, radiokanalų, VoIP šaltinių. Tokia sistema yra naudojama balso dokumentacijai vesti ir puikiai tinka: oro uostams, aviacijos oro erdvės kontrolės paslaugų teikėjams, ugniagesiams, policijai, gelbėjimo tarnyboms, pasienio patruliams, pakrančių apsaugai, transporto ir eismo valdymo kontrolei.

Sistema susideda iš specializuoto kompiuterio su PĮ ir atitinkamu keitiklių. Ji gali būti prijungta prie analoginių arba skaitmeninių telefono linijų, kompiuterinio tinklo , radio imtuvų. Sistema yra moduline ir formuojama pagal užsakovo reikalavimus. Kaina priklauso nuo komplektacijos.

Sistema veikia MS Windows 10 pagrindu.

 

Aparatine dalis sudaryta iš kompiuterio ir atitinkamų interfeisų:

PCI plokštė, skirta analoginės, ISDN BRI ir PRI, bei Up0 sąsajoms prijungti;
Kompiuterinio tinklo sąsaja VoIP pokalbiams įrašyti.

 

 

Pagrindinės sistemos savybės:

 

Labai geras integravimas į esamą IT infrastruktūrą;
Integracija į sudėtingas misijų valdymo ir avarinių tarnybų sistemas;
VCS sistemų, skaitmeninio radijo ir PABX tinklų integravimas;
Sąsajos su centrinėmis išorinėmis duomenų bazėmis skambučių duomenims arba operacijų numeriams perduoti;
CTI/CSTA suderinamumas su pirmaujančiais ryšių sistemų pardavėjais;
Analoginės, skaitmeninės ir VoIP sąsajos;
Kelių kanalų įrašymas su iki 1024 ( 512 jeigu 1 CPU ) įrašymo procesų vienu metu;
Pasirenkami archyvavimo laikotarpiai ir lankstus scenarijų atkūrimas;
Žymėjimo ir komentavimo funkcijos;
Atrankinis įrodymų laikmenų kūrimas;
Nuotolinis ir nepriklausomas atkūrimas;
Kelių kanalų, scenarijų ir laiko sinchroninis atkūrimas;
Kelių klientų galimybės: skirtingų organizacinių vienetų valdymas vienoje sistemoje, pvz. integruotiems valdymo centrams.

 

Įrašas ir archyvavimas:

 

Su įrašymo sistema vienu metu galite įrašyti iki 1024 (512 jeigu 1 CPU) kanalų. Visi ryšio duomenys yra saugomi standžiajame diske, kuris dėl patikimumo organizuotas kaip RAID masyvas.

Taip pat archyvavimas galimas bet kuriuo metu ir tinklo saugykloje ( pavyzdžiui, NAS ) .

Į komplektą įeina RDX diskai su keičiama laikmena, taip pat gali būti naudojami automatiniam archyvavimui.
Pasirinktus pokalbius galima eksportuoti kaip WAV arba MP3 failus, taip pat kaip „VoiceCollect“ specifinį formatą į duomenų laikmeną arba tinklo saugyklą. Naudojant VC AudioCenter programinę įrangą , įmanomas kelių įrenginių LAN archyvavimas.
Taip pat galite naudoti balso ir duomenų įrašymo MDx programinę įrangą, kad sukurtumėte atsargines grėsmingų skambučių kopijas. Čia bus išsaugomi tik pažymėti skambučiai.

 

Kontrolė ir saugumas:

 

Hierarchinė vartotojo ir slaptažodžių sistema garantuoja duomenų saugumą. Tai leidžia valdyti prieigos teises, kurias taip pat galite priskirti atskiro kanalo lygiu.

Vartotojo teisės skirstomos į funkcinius vienetus. Jūs priskiriate juos sistemos vartotojams pagal užduotį ir įgaliojimą. Dvigubo valdymo principą palaiko ir balso įrašymo sistema, kuri reikalauja įvesti du atskirai priskirtus slaptažodžius, kai pasiekiate pasirinktas vartotojo paskyras.

Balso įrašymo sistema saugo visus sistemos pranešimus ir vartotojo veiklą žurnalo failuose, kuriuos gali pasiekti sistemos administratorius. Klaidų pranešimai ir įspėjimai gali būti rodomi atskirais pranešimais, siunčiami per SNMP, užklausa administratoriui per elektronini paštą .
Profesionali balso įrašymo programinė įranga teikia įvairias filtrų kaukes, su daugiau nei 20 skambučių tyrimo kriterijų.

Visus kriterijus galima derinti pagal pageidavimą ir išsaugoti kaip filtro profilį pasikartojančioms paieškoms.

Darbas su PĮ ir pagalba.

„VoiceCollect“ programinė įranga siūlo intuityvią, patogią ir lengvai išmokstamą sąsają. Visus darbo veiksmus palaiko internetinė pagalba ir greitosios informacijos laukai.

Be to, centrinė balso įrašymo sistema ir įvairios programinės įrangos klientai, skirti prieigai prie LAN, turi vienodą išvaizdą. Taip greitai orientuojasi net naujokai, o išlaidos treniruotėms sumažinamos iki minimumo.

 

PLATAN

 

 

UAB „Žaliasis namas“ yra oficialus PLATAN atstovas Lietuvoje. PLATAN vienas iš IP PBX sistemų bei telekomunikacinių serverių gamybos lyderių Lenkijoje. Ši telekomunikacinė įranga plačiai naudojama tiek mažose bei vidutinėse įmonėse, tiek valstybinėse institucijose ar gelbėjimo tarnybose.

 

PLATAN kompanija kuria sprendimus paremtus naujausiomis pasaulinėmis technologijomis bei tendencijomis. Visa PLATAN įranga yra pritaikyta rinkos poreikiams bei lūkesčiams:

PRIMA mini – IP PBX iki 10-ies vartotojų;

PRIMA nano – IP PBX iki 12-os vartotojų, 8-ių IP telefonų;

PRIMA – IP PBX iki 14-os vartotojų, 8-ių IP telefonų;

PROXIMA – IP PBX SERVER iki 28-ių vartotojų, 200-tų IP telefonų;

PROXIMA PLUS – NEW! – IP PBX SERVER iki 28-ių vartotojų, 1000-čio IP telefonų;

LIBRA STD – IP PBX SERVER – iki 120 vartotojų, 200-tų IP telefonų, kabinama ant sienos;

LIBRA RACK – IP PBX SERVER (1 blokas) – iki 120 vartotojų, 200-tų IP telefonų, montuojama į 19″ komutacines spintas;

LIBRA RACK – IP PBX SERVER (2-6 blokai) – iki 720 vartotojų, 1000-čio IP telefonų.

 

Skambučių centro funkcija, pokalbių įrašymo galimybė, nuotolinis valdymas, serverinė-modulinė struktūra, suderinamumas su kitomis sistemomis – visa tai leidžia įgyvendinti įvairiausius telekomunikacinius sprendimus:

 

Pokalbių įrašymas

 

Platan telefonų stotis gali įrašinėti skirtingais kanalais vykstančius pokalbius. Pokalbiai įrašomi tam skirtame kompiuteryje-serveryje, iš kurio per interneto naršyklę jie gali būti perklausomi be papildomos programinės įrangos. Šifravimas bei licenzijavimas užtikrina efektyvią apsaugą nuo nepageidaujamo įsilaužimo.

 

 

Video skambučiai

 

Su PLATAN įranga galimi video skambučiai. Tam yra naudojami IP video telefonai arba PLATAN video programiniai telefonai. IP video telefonspynių pagalba galima kompiuterio ekrane arba IP video telefono ekrane stebėti įeinančius asmenis.

 

 

PLATAN protingasis tinklas (PLATAN Intelligent Networking – PIN)

 

PIN – originalus sprendimas, kuris leidžia koordinuoti ir integruoti komunikacijas vienoje ar keliose nutolusiose vietose.

 

Kaip pavyzdį pateikiame integruotą telekomunikacijų sistemą civilinėje gynyboje bei integruotą informavimo telekomunikacijų sistemą: